Annamarie Thomas Schaatsfestijn - 24 november 2012!

Het was weer geweldig

En Sinterklaas was er ook!

Bekijk de andere foto's van het Annamarie Thomas Schaatsfestijn 2012 in het fotoalbum.

Evenement

Het unieke ‘Annamarie Thomas Schaatsfestijn’ voor mensen met de ziekte van Bechterew en hun familie.
Stichting Bechterew in Beweging heeft weer een heuse schaatsclinic voor jullie in petto onder leiding van onze ambassadrice, oud wereldkampioen schaatsen Annamarie Thomas.

Het belooft een geweldige dag te worden, in echte wintersfeer met veel ijsplezier, ‘koek & sopie’ langs de ijsbaan en uiteraard een gezellige après-ski. Dit keer niet met een dinerbuffet, maar nog even gezellig napraten met een heerlijk hapje, drankje en erwtensoep!

De afgelopen jaren was dit een zeer geslaagde familiedag en dat willen we graag herhalen. Mensen met de ziekte van Bechterew kunnen hun familieleden meebrengen om te genieten van dit heerlijke wintersportevenement.

Zaterdag 24 november 2012 in IJsbanencomplex ‘SilverDome’ in Zoetermeer

13.00              Ontvangst met warme dranken en iets lekkers in de Businessclub (1e etage)

13.30              Opening Schaatsfestijn

14.00              Start schaatsclinics o.l.v. Annamarie Thomas.

17.30              Afsluiting schaatsclinics en gelegenheid tot omkleden

17.45              Gezellige “après-ski”  in de Businessclub

18.30              Afsluiting Schaatsfestijn.

Kosten

Voor deelname aan dit evenement vragen wij een eigen bijdrage van € 10 p.p. voor volwassenen en € 5 p.p. voor kinderen. Inbegrepen zijn:

• Vier consumptiebonnen voor koffie/thee, chocolademelk en glühwein
  • De schaatsclinic van Annamarie Thomas
  • Eventuele huur van schaatsen
  • Koek & sopie langs de ijsbaan
  • Après-ski met broodje en erwtensoep (voor de kinderen patat met kroket)
  • Voldoende gratis parkeergelegenheid
  • Veel ijsplezier!

Daarnaast is er ter plaatse gelegenheid voor de snelle duivels om tegen betaling van € 6,50 gebruik te maken van de 250 mtr. schaatsbaan van dit complex.

Helaas, de inschrijftermijn is verlopen.

Houd onze website en onze nieuwsbrief in de gaten voor een volgende activiteit.

Deelnemersinformatie

Of je nu een geoefende of ongeoefende schaatser bent, het maakt niet uit, iedereen kan aan deze activiteit meedoen. Je moet het aandurven, maar er wordt terdege rekening gehouden met de doelgroep. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen wordt beoordeeld wat het maximum aantal deelnemers zal zijn.

Je mag uiteraard je eigen schaatsen meebrengen, maar er kan eventueel ook dit keer weer gezorgd worden voor gratis schaatsmateriaal via de in het SilverDome aanwezige wintersportwinkel (Ooms sport).

De deelnemers worden in groepjes ingedeeld en kunnen bij toerbeurt les krijgen. De gehele ijshockeyhal staat ons ter beschikking en er zal géén ander publiek toegelaten worden.

Warme kleding dien je zelf mee te nemen, wij zorgen voor de ijspret!

Reglement

Wij willen graag ongelukken en blessures vermijden, daarom graag je aandacht voor een paar veiligheidstips:

• Voer zelf een eenvoudige warming-up uit;
  • Kleed je voldoende warm aan;
  • Drink geen alcoholische drank tijdens het schaatsen;
  • Draag beschermende middelen, denk aan handschoenen, muts of knie-, pols– en elleboogbeschermers.

Disclaimer: Deelname aan alle sportieve activiteitendie door Stichting Bechterew in Beweging worden georganiseerd geschied uit vrije wil en volledig op eigen risico. De Stichting Bechterew in Beweging kan nimmer aansprakelijk gesteld worden voor diefstal van eigendommen en/of voor letselschade bij ongevallen in welke vorm dan ook.

Bereikbaarheid

Adres:

SilverDome
Van der Hagenstraat 20
2722 NT Zoetermeer

Routebeschrijving:

Vanuit Den Haag/Rotterdam neemt u op de A12 afslag 7 (Zoetermeer/Pijnacker). Bovenaan de afslag linksaf de Oostweg op.

Vanuit Utrecht neemt u op de A12 afslag 7 (Zoetermeer/Pijnacker). Bovenaan de afslag rechtsaf de Oostweg op.

Vanuit Pijnacker via de Oostweg de A12 oversteken.

Volg de Oostweg, steek het viaduct over de Bleiswijkseweg over en neem de tweede afslag naar rechts richting het Van Tuyllpark. Bij het stopbord rechtsaf slaan. SilverDome ligt dan aan uw linkerhand.

Parkeergelegenheid is voldoende beschikbaar en gratis.

Foto’s vorige editie

Kijk in het fotoalbum