Reuma Beweegdag Amsterdam

Betreft: Uitnodiging tot stand op informatiemarkt bij de Reuma Beweegdag Amsterdam

Geachte heer/mevrouw,

Graag nodig ik uw vereniging uit voor een stand op de informatiemarkt bij de Reuma Beweegdag Amsterdam op zaterdag 29 oktober in de Sporthallen Zuid in Amsterdam.

De website voor deze beweegdag is te bekijken via www.reade.nl/sportcentrum.

De dag wordt georganiseerd door de afdeling reumatologie van het VU Medisch Centrum, sportcentrum Reade en de Stichting Bechterew in Beweging. Naast RA patiënten, Bechterew patiënten, Artrose patiënten, Lupus en SLE patiënten, worden dit jaar ook Osteoporose patienten uitgenodigd. We verwachten dit jaar zo’n 450 patienten te mogen ontvangen.

In bijgaand factsheet vindt u alle praktische informatie over deelname. Wanneer u met een stand deel wilt nemen, stuurt u mij dan een e-mail: info@stichting-bechterew.nl Er zijn geen kosten verbonden aan deelname. Wanneer uw vereniging beweeggroepen heeft, raden wij u van harte aan promotie te maken voor deze beweeggroepen op uw stand. Ons doel met de beweegdag is patienten enthousiast te maken voor bewegen en hen te stimuleren na deze dag structureel te gaan bewegen.

Vriendelijke groeten,

Ook namens sportcentrum Reade en de afdeling reumatologie van het VU Medisch Centrum,

Leen Salij

Voorzitter Stichting Bechterew in Beweging