Steunpilaren

Stichting Bechterew in Beweging werkt nauw samen met een aantal relaties die geheel belangeloos een bijdrage leveren aan onze jaarlijkse sportevenementen.
We zijn daar bijzonder gelukkig mee en willen al deze relaties dan ook hartelijk danken voor hun ondersteuning.

Steunpilaar voor fysiotherapie

Fysiotherapiepraktijk  Basis Zdrave o.l.v. Plamena Leone is een nieuw gevestigde solo-fysiotherapiepraktijk te Rotterdam.
Wij onderscheiden ons van anderen d.m.v. onze brede kennis van reumatische  aandoeningen.  Enkele van onze behandelingsvormen:

• Mc. Kenzie Therapie (bij lage rugklachten - ischias – hernia discails – correctie zithouding – whiplasch – nek- en schouderklachten – etc.)
  • Massage`s - klassieke massage - sportmassage
  • Acupressuur – reflextherapie – oefentherapie – algemene fysiotherapie

voor meer informatie: www.bzfysiotherapie.nl

Steunpilaren voor EHBO

WWW.Kambrik.nl

Kambrik is een organisatie, welke zich ten doel stelt het opleiden van individuen en groepen tot goed getrainde (kinder) EHBO'er, BHV'er, en AED BEDIENAAR. Door onze lage overhead kunnen wij scherpe tarieven aanbieden voor opleidingen, zowel overdag als tijdens de avonduren.
Vraag vrijblijvend informatie op maat. Wij geven bij voorkeur de opleidingen ‘on-location’.
Dit heeft meerdere positieve kanten, namelijk: weinig en of geen onproductiviteit, training in eigen omgeving, zien doet motiveren voor de andere collega's, en zeker niet onbelangrijk, de kosten.
Wij gaan voor kwaliteit, niet voor kwantiteit. Wij zijn aangesloten bij alle erkende stichtingen en organisaties zoals: Nederlandse Reanimatie Raad, het Oranje Kruis en de Nederlandse Hartstichting. Al onze examens worden afgesloten met een officieel examen.

WAAROM ZOU U VOOR KAMBRIK KIEZEN EN NIET VOOR EEN ANDERE ORGANISATIE?

• Onze organisatie bestaat al ruim 12 jaar en is dan ook een solide organisatie
  • Kambrik staat voor wat ze zeggen, afspreken is beloven en doen
  • Door onze platte organisatie is er geen afstand met de werkvloer en/of de opdrachtgever
  • Wij werken alleen met gemotiveerd en gediplomeerd personeel en geen urenmakers
  • Onze klanten zien wij als vrienden en niet als eenmalige opdrachtgevers
  • Wensen welke u bij Kambrik neer legt zal Kambrik ook doen uitkomen indien nodig met medewerking van derden
  • Wij bieden een totaal pakket en nemen hiervoor ook de verantwoordelijkheid op ons
  • Financieel, vraag onze vrijblijvende offerte of bel voor een vrijblijvende afspraak

AL MET AL PLEZIER EN ONTSPANNING OM MET KAMBRIK TE WERKEN.
DAT GAAT U ZEKER MERKEN.
voor meer informatie: http://www.kambrik.nl

Steunpilaren voor geluidstechniek

Arend Vaarties verzorgt de geluidstechniek bij het internationale volleybaltoernooi. Geheel belangeloos stelt hij zich beschikbaar om alle sprekers verstaanbaar te maken en het toernooi van achtergrondmuziek te voorzien.
Arend is de geluidstechnicus van theater Zuidplein in Rotterdam.

Steunpilaren voor het fruit

G R E E N G O O D S
Commissiehandel A.G.F.

Greengoods Commissiehandel - handelsonderneming in groente en fruit - is onze gulle gever van het fruit voor de deelnemers aan ons internationaal volleybaltoernooi. Zij stellen geheel belangeloos diverse soorten fruit (appels, bananen, sinaasappels) ter beschikking. Een bijzonder gezonde en welbestede bijdrage waar elk jaar gretig gebruik van wordt gemaakt.