Leen Salij neemt afscheid 28 mei 2017 Tijdens het afgelopen Internationale Bechterew Volleybaltoernooi in Utrecht werd al een voorschot genomen op het afscheid van Leen Salij, voorzitter van Stichting Bechterew in Beweging. Leen is als mede oprichter vanaf het begin bij de Stichting actief geweest als bestuurslid, in de functie van voorzitter.

Het werd in de loop der jaren echt zijn levensdoel en zette zich met hart en ziel in voor alles wat met de Stichting te maken had. Dit alles in het belang van de reumatische aandoening de ziekte van Bechterew (Axiale SpA), waarin hij zelf ook ervaringsdeskundige is.

Op 13 mei j.l. was de kogel definitief door de kerk en werd bij de bestuursvergadering van de Stichting officieel het bestuurslidschap/voorzitterschap van Leen beëindigd.
In goed overleg zal Leen de taak als ambassadeur aannemen, waarbij Leen bij de Stichting betrokken zal blijven, wat ook zijn wens was.

Het bestuur wenst Leen heel veel succes in een leven, waarbij de Stichting voor hem minder centraal staat. En laten we daarbij vooral zijn vrouw Lia niet vergeten, zijn steun en toeverlaat. Lia deed op de achtergrond bijzonder veel werk voor de stichting, ook zij doet een stapje terug maar blijft gelukkig betrokken met een kleiner takenpakket.
Heel veel dank Leen en Lia voor alles wat jullie voor de Stichting betekend hebben en nog steeds betekenen!!
Geniet in gezondheid van de vrije uren die nu beschikbaar komen.

Bestuur Stichting Bechterew in Beweging